قوانین و راهنمای استفاده از سایت

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه درخشی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه درخشی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

راهنمای خرید

درصورتی در سایت عضو می‌باشید می‌توانید با مراجعه به صفحه "ثبت نام و ورود" وارد سایت شده و ادامه فعالیت خود را داشته باشند. این امکان برای کاربران سایت فراهم گردیده است تا بدون ورود به سایت اقدام به خرید نموده و در هنگام نهایی‌سازی سفارش خود، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شده و ادامه روند خرید را طی نمایند.

اگر برای اولین بار از سایت استفاده می‌نمایید، لازم است در سایت ثبت نام فرمایید. برای این منظور به دو صورت می‌توانید اقدام نمایید:

  • از گزینه "ثبت نام و ورود" وارد صفحه ثبت نام شوید و نسبت ثبت نام در سایت اقدام نمایید.

  • در ابتدا بدون ثبت نام، اقدام به تکمیل سبد خرید خود نمایید و سپس در هنگام نهایی‌سازی سفارش اقدام ثبت نام در سایت نمایید و در ادامه به استفاده از سایت ادامه دهید.

کاربران و خریداران محترم سایت میبایست شماره سفارش خرید خود را در نزد خود نگهداری نمایند تا با استفاده از آن قادر به پیگیری سفارش خود باشند. (لازم به ذکر است که شماره سفارش به شماره تلفن ثبت شده در سایت ارسال میگردد اما با توجه به سیاست‌های جلوگیری از ایجاد پیام‌های هرز ممکن است برخی از پیام‌ها به مشتریان نرسند لذا توصیه می‌شود شماره سفارش را یادداشت نمایید.) برای پیگیری سافرش می‌توانید به صفحه "ثبت نام و ورود" مراجعه نمایید و پس از ورود به سایت از طریق شماره سفارش پیگیر وضعیت سفارش خود باشید.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه درخشی اقدام کند.

سفارش‌هایی  تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل 1 روز کاری بعد در تبریز تحویل داده خواهند شد.

در شرایط خاص مثل فروش ویژه، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشگاه به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه درخشی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

حریم شخصی

فروشگاه درخشی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

فروشگاه درخشی متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

در موقع خرید اگر پروفایل قبلی داشته باشید برای ارسال از اطلاعاتی که قبلا پر شده است استفاده خواهد شد و در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام نکرده‌اید از اطلاعاتی که در زمان ثبت محصول ارائه می‌دهید جهت ارسال محصول استفاده خواهد شد.

روند شکایت

جهت سهولت کاربران سایت، روند اعلام شکایت از سایت می‌تواند به‌صورت حضوری یا غیرحضوری صورت پذیرد. جهت اعلام شکایت به صورت حضوری،کاربران محترم می‌توانند شکایت خود را در محل فروشگاه (آدرس در قسمت "تماس با ما" واقع در صفحه اصلی ذکر گردیده است.) اعلام فرمایند. برای اعلام شکایت به‌صورت غیرحضوری نیز، کاربران می‌توانند متن و مستندات شکایت خود را به آدرس ایمیل مذکور در سایت اعلام فرمایند یا به صورت پست به آدرس محل فروشگاه ارسال نمایند. پس از بررسی مستندات اعلامی، نتیجه شکایت به شکل مقتضی به روش‌های مورد اعلام کاربر، به وی اعلام می‌گردد.